Пошуковий запит: (<.>A=Сандуляк Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Клименко Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева, О. Ю. Карапетян // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2013_3_23
|
2. |
Клименко Т. М. Совершенствование модели "специалист" для перинатальных центров на кафедре неонатологии Харьковской медицинской академии последипломного образования [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, Е. А. Сердцева // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 4. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2013_4_10
|
3. |
Клименко Т. М. Опыт организации тематического усовершенствования врачей по освоению методики реанимации новорожденных в родильном зале [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, Е. А. Сердцева // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2012. - № 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2012_2_4
|
4. |
Клименко Т. М. Совершенствование модели "Специалист" для перинатальних центров на кафедре неонатологии Харьковской медицинской академии [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, Е. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2014. - Т. 4, № 3. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nkhpm_2014_4_3_8
|
5. |
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах [Електронний ресурс] / Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева, Т. М. Клименко, А. М. Закревський // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_3_39
|
6. |
Сандуляк Т. В. Методика визначення стану здоров’я новонароджених [Електронний ресурс] / Т. В. Сандуляк // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2014. - № 2. - С. 212-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2014_2_51
|
7. |
Сандуляк Т. В. Вивчення попереджуваності захворювань і відворотності причин смерті новонароджених [Електронний ресурс] / Т. В. Сандуляк // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2015. - Т. 5, № 4. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nkhpm_2015_5_4_4
|
8. |
Сандуляк Т. В. Алгоритм і критерії оцінки стану здоров'я дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Т. В. Сандуляк // Современная педиатрия. - 2015. - № 6. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2015_6_10 Визначено ВООЗ складові поняття "здоров'я" адаптовані для потреб дітей раннього віку у вигляді компонент, які наповнили доказовими критеріями та алгоритмом оцінки індивідуального стану здоров'я. Фізичне здоров'я визначають: гестаційний, календарний і постконцептуальний вік немовляти; фізичний і психомоторний розвиток; морфологічні та функціональні відхилення; імунобіологічна реактивність і резистентність. Душевне - стан зорового, слухового, тактильного та інших аналізаторів і відсутність дії на них стресу. Духовне (ментальне) здоров'я формують рівень IQ, мислення, пам'ять і характеристики крику, як маркера домовленнєвого розвитку. До соціальної складової увійшли соціально-економічний статус сім'ї, безпечне екологічне середовище, гарантована якість питної води, продуктів харчування, медичної допомоги та інші соціальні гарантії, що надаються матерям і дітям державою. За результатами оцінки складається матриця (образ) здоров'я кожної дитини для динамічного спостереження і клінічного аудиту якості медичної допомоги.
|
9. |
Клименко Т. М. Сучасні вимоги до формування професійної компетентності фахівців з неонатології в резидентурі [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк, А. М. Закревський, О. Ю. Карапетян // Здоровье ребенка. - 2017. - т. 12, № 1. - С. 96-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2017_12_1_18 Висвітлено проблеми підготовки лікарів у галузі педіатрії, а саме неонатології, у зв'язку з реформуванням згідно з Законом України "Про вищу освіту", який набув чинності у 2014 р., з уведенням нової форми підготовки спеціалістів - резидентури.
|
10. |
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій – стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева, О. Ю. Карапетян, А. М. Закревський // Медична освіта. - 2017. - № 2. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2017_2_5
|
11. |
Осадчук В. Д. Особливості вирощування світчграсу як енергетичної культури в умовах Буковини [Електронний ресурс] / В. Д. Осадчук, Т. І. Гунчак, Т. М. Сандуляк // Передгірне та гірське землеробство і тваринництво. - 2017. - Вип. 61. - С. 102-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pgzt_2017_61_11
|
12. |
Сандуляк Т.В. Критерії та алгоритм оцінки імунобіологічної реактивності новонароджених [Електронний ресурс] / Т.В. Сандуляк // Перинатология и педиатрия. - 2015. - № 4. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2015_4_23 Мета роботи - розробити критерії та алгоритм оцінки імунобіологічної реактивності й резистентності новонародженої дитини - провідної компоненти оцінки стану здоров'я. Для проведення оцінки функціонального стану імунобіологічної реактивності в новонароджених, окрім вивчення імунної реактивності, використовувалися методи дослідження вегетативної реактивності за даними кардіоінтервапограми та обчислення вегетативного індексу за Вейном (1992). Імунна реактивність досліджувалася за оцінкою факторів ризику імунної недостатності і дисфункції імунної системи до та після народження дитини; клінічною оцінкою маркерів та ознак імунної недостатності і дисфункції імунної системи при першому огляді новонародженого неонатологом та/або педіатром після виписки. Дітям групи ризику імунної недостатності і дисфункції імунної системи і тим, що мали клінічні ознаки і маркери імунної недостатності і дисфункції імунної системи, проводилася оцінка гемограми та імунограми за методикою Новікова Д. К. з виявленням імунної недостатності і дисфункції імунної системи. Окремо вивчалися особливості вродженого імунітету та резистентності недоношених із гестаційним віком 32 тижні і 32 - 37 тижнів. Запропоновано критерії оцінки імунної реактивності: наявність факторів ризику та (або) клінічних ознак імунної недостатності та дисфункції імунної системи; характерні зміни в імунному статусі за гемограмою та імунограмою; відповідні імунохімічні та імуногенетичні зміни. Розроблений алгоритм оцінки імунної реактивності: перший рівень - оцінка факторів ризику імунної недостатності та дисфункції імунної системи; другий - огляд дитини з визначенням клінічних маркерів і синдромів імунної недостатності та дисфункції імунної системи; третій - обстеження гемограми з аналізом кількості лейкоцитів, нейтрофілів, моноцитів, еозинофілів і лімфоцитів крові, з розрахунком гематологічних індексів. Висновки: одержані результати індивідуального обстеження дитини з трьох рівнів надають змогу діагностувати наявність і ступінь компенсації імунної недостатності або дисфункції імунної системи. Четвертий рівень - обстеження імунного статусу: Т і В - лімфоцити, імуноглобуліни A, M, G, E, цитокіни, фракції комплементу тощо. За результатами обстеження чотирьох рівнів простежується орієнтовний "образ патології", дитину надалі консультує імунолог та визначає необхідні додаткові імунохімічні та імуногенетичні дослідження для встановлення діагнозу.
|
13. |
Клименко Т. М. Компетентності викладачів і слухачів за рівнями європейської рамки кваліфікацій [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева, М. Т. Сандуляк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2018_3_9
|
14. |
Клименко Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. - 2018. - № 3. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2018_3_7
|
15. |
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / Т. В. Сандуляк, Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, О. Ю. Карапетян, А. М. Закревський, М. Т. Сандуляк // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2018_4_22
|
16. |
Осадчук В. Д. Продуктивність міскантусу залежно від площі живлення в умовах Лісостепу західного [Електронний ресурс] / В. Д. Осадчук, В. Г. Семенчук, Т. І. Гунчак, Т. М. Сандуляк // Захист і карантин рослин. - 2018. - Вип. 64. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zikr_2018_64_20
|
17. |
Семенчук В. Г. Вирощування міскантусу гігантського як сировини для виробництва твердих видів палива на схилових угіддях південно-західного Лісостепу [Електронний ресурс] / В. Г. Семенчук, В. О. Оліфірович, Т. М. Сандуляк // Вісник аграрної науки. - 2021. - № 10. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaan_2021_10_8
|
18. |
Семенчук В. Г. Продуктивність світчграсу за використання різної ширини міжряддя на схилових угіддях південно-західної частини Лісостепу [Електронний ресурс] / В. Г. Семенчук, Т. М. Сандуляк // Вісник аграрної науки. - 2023. - № 5. - С. 13-17.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.06.2024 р., через 32 днів
|
19. |
Оліфірович В. О. Створення та ефективне використання багаторічних сіяних агрофітоценозів на ерозійно небезпечних схилових землях [Електронний ресурс] / В. О. Оліфірович, О. Б. Лесик, С. Д. Маковійчук, Т. М. Сандуляк // Вісник аграрної науки. - 2023. - № 10. - С. 62-68.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.11.2024 р., через 185 днів
|